EDENTRAFFIC / Un Mix de 2 RevShare réputés

EDENTRAFFIC / Un Mix de 2 RevShare réputés

Home Page Forums Sites Rémunérateurs RevShares EDENTRAFFIC / Un Mix de 2 RevShare réputés

Ce sujet a 265 réponses, 11,851 participants et a été mis à jour par  Eltha, il y a 2 ans et 5 mois.

6 sujets de 261 à 266 (sur un total de 266)
  • Auteur

said

Ok! Tant que ça paye c’est cool, ça reste un bon taux comparé aux banques ^_^

madara

said

oui vaut mieux ça que des grains plus rapide comme FAP et qui va peut être payer au bout d’un an lol

Eltha

said

Ouaip, voilà pas plus à dire, je fais mes clics tous les jours pour quelques centimes malgré mais 134 pack toujours actif, mais bon, au moins je peux retirer un petit quelque chose de temps en temps. C’est mieux que rien.
    Niveau publicité il y a tous les jours entre 3 et 5 cash link disponible.

Eltha

said

​’Building An International Advertising Network’ Hello EdenTraffic User, I am proud to announce that EdenTraffic becomes a subsidiary of the EdenVision Holding.The objective of the transaction is the sustained strengthening of the market position of EdenTraffic as well as an increase in sales and thus a significant increase in profit participation. What does this mean to you as a customer of EdenTraffic?Above all, you can continue to rely on the stability and innovative power of EdenTraffic and look forward to a broader range of products and improved advertising forms! What changes for you as a customer of EdenTraffic?EdenTraffic will provide you with a strengthened partner who will intensively drive forward the international market penetration and expansion. In addition, our own product range will be expanded by innovative developments. I am positive that this combination guarantees you an increase in traffic, sales and profit. With kindest regards, Arnulf GleisnerCEO and Founder of EdenTraffic.com

News sur Eden, on verra ce que ça donne pour la suite, un peu de neuf peut pas faire de mal 🙂

maguis

said

Oué c’est une news, le taux journalier est très bas pour le moment, mais il paye toujours et rapidement.

Après, cette infos veut tout et rien dire, attendons de voir la suite.

Merci pour la news @Eltha 😉

Eltha

said

Tout à fait d’accord, c’est pour ça que j’ai pas plus commenté que ça ^^. Wait and see, c’est ce qu’on fait de mieux sur Edentraffic xD. Au moins il est toujours debout, malgré le taux super faible, il a toujours pas scam :p.

6 sujets de 261 à 266 (sur un total de 266)

Vous devez être connecté pour répondre à ce sujet.

About The Theme

Salutation is a premium WordPress theme created by Parallelus and available for purchase on ThemeForest. Developed using web standards such as HTML5, CSS3 and WordPress best practices. The theme is BuddyPress ready with the necessary tools to create your own social network.

What is BuddyPress?

BuddyPress is a WordPress plugin to make your website a social network with community features like groups, forums, messaging, blogs and more.
Copyright © 2017 Aun Solutions. All rights reserved.
Aller à la barre d’outils