NewAgeBank Gagner de 200% a 500% de votre invest

NewAgeBank Gagner de 200% a 500% de votre invest

Home Page Forums Sites Rémunérateurs HYIPS Fermés NewAgeBank Gagner de 200% a 500% de votre invest

Ce sujet a 111 réponses, 2,808 participants et a été mis à jour par  CiNoD, il y a 2 ans et 3 mois.

12 sujets de 101 à 112 (sur un total de 112)
  • Auteur

said

Bah non toi tu avais déjà bénéficier d’une free card au début . De toute façon on sais pas vraiment combien de temps leur carte durera . Cette carte est surtout un coup de pub pour avoir de nouveaux membres en espérant que ceux ci seront intéressé par le système et investiront par la suite ( enfin ça c’est mon avis perso ^^ ) .

Le site continue a être super actif et y’as un nouveau concours :

​11-Apr-2017
    MY PERSONAL STORY OF SUCCESS
    My personal story of success with New Age Bank. Dear partners,friends and cliеnts of our bank!We’d like to inform you about new contest. It’s not entirely the contest. It is a great occasion and a powerful motivator for everyone! Prepare to frankness and positive emotions.Think over what connects you with New Age Bank. Remember what achievements have become possible for you since you are with us! It’ s very important for the thing which we’re going to suggest you.And we suggest the following.New MEGO contest for everyone! 50 Deposit Cards will be ruffled off! Great chances of winning and wonderful opportunity to get new financial motivators free of charge!In the history of New Age Bank it has never been suggested such large number of prizes before!And this is YOUR CHANCE! What is the gist of new contest « My personal story of success with New Age Bank »?All you need is to maximally tell in detail about your way which you’re passing hand in hand with our bank. Give maximum possible details and creativity! Only this way you’ll get the chance of winning or gaining a prize. Record you video review about how you begin your day with New Age Bank. Open your account and show everyone how much you earn,which of Deposit Cards you have purchased or only plan to and why. Show your payments and just comment on your feelings and emotions which are evoked while working together with us. That’s why ask your friend and use appropriate device so that your face will be visible in the picture.It is very important.We want others to see and understand that we work for real people and these poeple make real money at our bank! After having recorded maximally detailed video,download it on your channel on You Tube and send us the link and your username to email events@newage-bank.com. In the subject of the letter you need to indicate your user name and the name of the contest « My personal story of success with New Age Bank ». The terms of the contest are 10 days from the moment of publication of this announcement at the official site of the company. For the winners and prize-holders of the contest we have prepared very interesting prizes! Namely, for the first place the winner will get a Apple Iphone7 Plus 256GB. All the prize-holders will recieve not less valuable prizes in the form of Deposit Cards of different nominal value. Particularly, prizewinner of the contest « My personal story of success with New Age Bank » will get Deposit Card: 2nd place LONDON Deposit Card which will bring to you 1 BTC ($1200)3rd place LONDON Deposit Card which will bring to you 1 BTC ($1200)4th place MANCHESTER Deposit Card which will bring to you 0.5 BTC ($600)5th place MANCHESTER Deposit Card which will bring to you 0.5 BTC ($600)6-20 places will receive NEWCASTLE Deposit Card which will bring to you 0.2 BTC ($240)21-50 places will receive SILVER Deposit Card which will bring to you 0.1 BTC ($120) The success brings reliability and prosperous future. Everyone knows it. Share exactly your way by which you’ve come to success with New Age Bank.We wish all our clients to win in the contest! Good luck!Any way ,which leads you up, will always bring you to success! With best regards, the New Age Bank team,√1Bitcion bank.

taz06

said

News 🙂

​12-Apr-2017
    NEW CARDS ARE ALREADY AVAILABLE!
    Dear clients of the bank! Today is the International Day of Cosmonautics. And in honor of this event we decided to issue a limited series of Space Edition Deposit Cards.Only 5,000 Deposit Cards of this type are available for purchase.Deposit cards like Space Edition – works very dynamically and earn 200% profit for only 1 to 10 days, depending on the value of the Deposit Cards.Very fast receipt of high profit as a reward for all customers for their trust and activity! We remind you that the number of Space Edition Deposit Cards is limited! Hurry up to activate the the Space Edition Deposit Card as soon as it possible! Because Space Edition is a fast turnover of your investment and space profit for a couple of days! We have one more good news for you. We couldn’t remain indifferent to as far have been popular the GreatBritain Deposit Cards! And in this regard we have decided to change rules of providing Deposit Cards of this type to clients. Now any GreatBritain Deposit Card can be bought always, at any time! We care about our clients and we do everything possible that process of mutual cooperation was improved day by day, bringing only positive emotions for all! Congratulations to all of you on the occasion, dear friends! We wish you financial prosperity! Yours faithfully, New Age Bank team, the No. 1 bitcoin bank.

Attention les cartes sont limitées a 5000 mais partent très vite 😉

taz06

said

Y’en as déjà 3000 qui sont partis truc de ouf 8o Dépêchez vous si vous voulez profiter de cette offre . La carte a 0.005 btc fini en 10 jours donc vous êtes en ROI au bout de 5 jours :thumbsup: et si vous êtes riche bah c’est encore plus rapide 😀 . Je continue a recevoir de paiement quotidien depuis le debut et ma carte bloqué fini dans 3 jours ^^

taz06

said

Faite attention si vous fait une demande de cashout ne dépasser pas les 30K satoshi 0.0003 sinon votre payment vas partir en pending 🙁 J’ai deux paiement en attente par contre j’en ai fait 1 de 30k recu en instantané 🙂 . C’est en regardant les montants des derniers cashout que j’ai decider de tenter 30K au dessus pour le moment ca marche pas

maguis

said

effectivement paiement en attente depuis 9h ce matin 0.00133000 BTC………

MGB34

said

Franchement vus les rendement des dernières cartes,
    sans compter que chaque jour il y avait une promo, plus percutante que la précédente,
    ca sentait le scam à plein nez…

C’était juste un appel au fond avant de se barrer avec le jackpot

taz06

said

Oui c’est vrai me suis embaler en pensant que derrière ils avaient les reins solides vu qu’ils annonçaient une apply pour le 1er mai je pensais que le site aurait tenu jusque là 🙁 les retrait a 30K ne marche plus non plus je pense que l’on peut le classer en Arnaque

schubione

said

Je me doutais que ça allait arriver,ça me faisait penser à Crypto city qui tournait bien,puis ils ont multipliés des promos de
    fous pour scammer.
    Je finis avec un bénéfice tout de meme (je n’ai pas calculé le gain exact mais c’est aux alentours de 0.02 btc)

taz06

said

Bon je capte plus rien j’ai refait une demande a 30K a l’instant et je l’ai reçu 🙂

DATE AMOUNT DESCRIPTION

2017-04-14 19:29:11 0.00030000 BTCWithdrawal
    2017-04-14 11:22:07 0.00030000 BTCWithdrawal (pending..)
    2017-04-14 08:17:09 0.00030000 BTCWithdrawal
    2017-04-14 02:29:52 0.00200291 BTCWithdrawal (pending..)
    2017-04-14 00:53:28 0.00087500 BTCWithdrawal (pending..)

maguis

said

A rien comprendre je viens de recevoir sur mon portefeuille coinbase 0.0003 BTC confirmé …….

CiNoD

said

Petits paiements sélectifs, profitez-en tant que ça dure. 🙂

12 sujets de 101 à 112 (sur un total de 112)

Vous devez être connecté pour répondre à ce sujet.

About The Theme

Salutation is a premium WordPress theme created by Parallelus and available for purchase on ThemeForest. Developed using web standards such as HTML5, CSS3 and WordPress best practices. The theme is BuddyPress ready with the necessary tools to create your own social network.

What is BuddyPress?

BuddyPress is a WordPress plugin to make your website a social network with community features like groups, forums, messaging, blogs and more.
Copyright © 2017 Aun Solutions. All rights reserved.
Aller à la barre d’outils